مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف ، مزایا و مراحل انجام مدل های QFD ( گسترش کارکرد کیفیت )(فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق ) دارای 38 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
نظريه حل ابداعانه مساله )
بیان می شود و با ترکیب این مدل ها به مدل تحلیلی پژوهش می رسیم ، در انتهای فصل نیز پیشینه تحقیق با بررسی خلاصه چند مقاله داخلی و دو مقاله خارجی که مرتبط با موضوع می باشد آمده است و شرکت ایران شرق و محصولات آن معرفی شده است.
تا چند دهه قبل محصولات و خدمات ارائه شده از سوی سازمان ها ، بیش از آن که منطبق با خواسته ها و اامات مشتریان
2
باشد ، نتیجه فکر خلاق مهندسان به شمار می رفت. به عبارت دیگر نقش مشتری در اکثر مواقع تنها به یک مصرف کننده قانع محدود می شد و این مهندسان سازمان بودند که در فرایند تکوین محصول نقش وی را بازی می کردند. اما این تفکر تنها تا دهه های آخر قرن گذشته دوام داشت و رقابتی شدن بازارها ، فروپاشی مرزهای تجاری ، جهانی شدن اقتصاد
3
و در نهایت افزایش سطح توقعات و اامات مشتریان ، موجب افزایش توجه و اهمیت به خواسته ها و اامات مشتریان گردید (رضایی ،1386).
مبانی نظری وپیشینه تحقیق جو عاطفی خانواده
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم رضایت شغلی
مبانی نظری تحقیق تنیدگی حرفه ای،تنیدگی ارتباطی و رضایت شغلی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق میگرن و فرضیه های آن
مبانی نظری تحقیق روان درمانی معنوی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمادگي جسماني و تمرينات هوازي تداومي و تناوبي بر تركيب بدن و توان هوازي