مبانی نظری و پیشینه پژوهش آموزش و آموزش حین کارکارکنان و تجربه ایران و جهان در این باره(فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد ،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق ) دارای 61 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .doc

گارانتی بازگشت وجه: دارد ( کیفیت این فایل تضمین شده است درصورت هرگونه مشکل یا نیتی احتمالی مبلغ شما بازگردانده می شود)

بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::

 

فهرست مطالب:

2-1 مقدمه    14
2-2 بخش اول: ادبيات نظری پژوهش    14
2-2-1 مفهوم آموزش    14
2-2-2 تعریف آموزش    15
2-2-3 مدل های گوناگون از مراحل و فرآیندهای آموزش    15
2-2-3-1 مدل های ساده و خطی    15
2-2-3-2 مدل (training and development lead body) T.D.L.B    16
2-2-3-3 مدل رویکرد سیستمی به آموزش    17
2-2-4 آموزش حین کار    
2-2-4-1 تعاریف آموزش حین کار در ایران    
2-2-5 تفاوت آموزش حین کار و ضمن خدمت    22
2-2-6 آموزش ضمن خدمت    22
2-2-6-1 مفهوم آموزش ضمن خدمت    22
2-2-6-2 تعاریف آموزش ضمن خدمت    23
2-2-6-3 تاریخچه آموزش ضمن خدمت    24
2-2-6-4 ماهیت آموزش ضمن خدمت    25
2-2-6-5 اهمیت و ضرورت آموزش ضمن خدمت کارکنان    26
2-2-6-6 ارزشیابی برنامه های آموزش ضمن خدمت    27
2-2-6- 7 ویژگی ها و اصول اساسی آموزش ضمن خدمت در سازمان    28
2-2-6-8 مزایای آموزش ضمن خدمت کارکنان    31
2-2-6-9 اهداف آموزش ضمن خدمت کارکنان    33
2-2-7 عملکرد سازمانی    34
2-2-7-1 تعریف عملکرد و عملکرد سازمانی    34
2-2-8 عوامل مؤثر بر عملکرد فردی    35
2-2-9 معیارهای ارزشیابی عملکرد    35
2-2-9 نظریه های ارزشیابی عملکرد    36
2-2-9-1 نظریه اول    36
2-2-9-2 نظریه دوم    37
2-3 بخش دوم: تجارب ایران و کشورهای منتخب برگزار کننده دوره های آموزش حین کار    39
2-3-1 تجارب ایران در برگزاری دوره های آموزش حین کار    39
2-3-1-1 دلایل برگزاری آموزش های حین کار در ایران    39
2-3-1-1-1 دلایل برگزاری آموزش های حین کار غیر خاص (عام)    39
2-3-1-1-2 دلایل برگزاری آموزش های حین کار خاص (تخصصی و موردی)    40
2-3-1-2 نتایج اولیه پیرامون چگونگی برگزاری آموزش حین کار (توسط وزارت صنایع و معادن)    41
2-3-2 تجارب کشورهای منتخب برگزار کننده دوره های آموزش حین کار    43
2-3-2-1آموزش حین کار در مای    43
2-3-2-2آموزش حین کار در سنگاپور    44
2-3-2-3 آموزش حین کار در هنگ کنگ    46
2-3-2-4آموزش حین کار در ژاپن    46
2-3-3 انجمن آموزش شغلی (VTC)    47
2-3-4پیش بینی نیازهای آینده نیروی انسانی    47
2-3-5 نقش دولت در آموزش های شغلی    48
2-3-6 مدل اچیو    48
2-3-6-1 مراحل تدوین مدل اچیو    48
2-3-7 مدل های بیانگر عوامل مؤثر بر بهره وری منابع انسانی    55
2-3-7-1 مدل هرسی و گلد اسمیت    55
   2-3-7-2 مدل اینسورث و اسمیت    56
2-4 بخش سوم: معرفي شركت پارس خودرو    56
2-4-1توليدات شركت پارس خودرو از بدو تأسیس    57
2-4-2 اهداف استراتژيك شركت پارس خودرو    57
2-4-3 تولیدات و تحولات شرکت در سال‌های مختلف    58
2-4-4 محصولات فعلی شرکت    60
2-4-5 مشخصات سالن رنگ متمركز    61
2-5 جمع بندی مبانی نظری    61
2-6 بخش چهارم: پژوهشها و بررسي هاي پيشين    62
2-6-1 پیشینه پژوهش در ایران    62
2-6-2 پیشینه پژوهش در خارج    67
2-6-3 جمع بندی پیشینه پژوهش    75

منابع

 

 

جهت بررسی کامل فایل و دریافت روی همین لیک کلیک کنین


مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش ,حین ,های ,ضمن ,کار ,پیشینه ,آموزش حین ,آموزش ضمن ,2 6 ,حین کار ,ضمن خدمت   ,دلایل برگزاری آموزش ,منتخب برگزار کننده ,کشورهای منتخب برگزار ,پیشینه پژوهش آموزشمنبع

مبانی نظری وپیشینه تحقیق جو عاطفی خانواده

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم رضایت شغلی

مبانی نظری تحقیق تنیدگی حرفه ای،تنیدگی ارتباطی و رضایت شغلی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق میگرن و فرضیه های آن

مبانی نظری تحقیق روان درمانی معنوی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمادگي جسماني و تمرينات هوازي تداومي و تناوبي بر تركيب بدن و توان هوازي

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات تنظیم هیجان

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آپشن های خودرو معرفی کالا فروشگاهی مجله دلتا مرکز خرید اینترنتی کمپرسور اسکرو ارزان پارسیان ماینر يونوليت سقفی کجایی یارم نام شیک مشاوره خانواده غرب تهران حامیان جواد سنگونی